19 June 2013

EKSPERIMENT: Loobun jahutoodetest



Plaan jahutoodetest loobuda, vähemalt mingiks ajaks, on mul mõttes mõlkunud juba mõnda aega. Ma ei oska täpselt öelda, mis siis täna muutus, kuid just täna tuli see tugev tunne, et aeg on mõte teoks teha. Olen suur eksperimenteerija, tahan tunda oma keha paremini ning aru saada kuidas mu keha tunneb ennast ühte või teist toiduainet ja jooki tarbides või mitte.

Olen aastaid tagasi sama katset teinud ning tegelikkuses mäletan, et tundsin ennast väga hästi ja kuidagi "kergemalt".

Mulle tohutult maitseb leib, see on lausa uskumatu kui palju suudan päevas lihtsalt paljast röstitud leiba ära süüa. Minu meelest on see aga veidi kontrolli alt väljunud :) ning usun, et see signaal, mille täna sain, on tegelikkuses keha signaal mulle, et vajaks puhkust jahutoodetest ja puhastumist.

Põhjus aga miks sellest siia kirjutan on lihtne, distsipliini on vaja, et mitte tagasi taas "lõksu" langeda. Tundes ennast, siis ei saa algus loomulikult kerge olema, sest pean oma päeva näksimise harjumusi tugevalt muutma, just leiva toodete osas. Teisalt loomulikult ka oma kogemust jagada sellest, kuidas ennast mõne nädalapärast tunnen.

Deklareerin nüüd "ametlikult", et loobun leivast, pastast, saiast ja kõigest muust, mis jahu sisaldab vähemalt kaheks nädalaks.

Wish me luck :)!

NB! Kirjutage julgelt kommentaaridesse kui omate kogemusi jahutoodetest loobumise osas.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...